شهدای روستای خلیل آباد- شهرستان خمبن
آثار-عکس- وصیت نامه- دست نوشته- زندگی نامه 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شهدای خلیل آباد- خمبن و آدرس shohadakhalilabad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شهید امرالله قادری دلاورمردی از خطه ایران‌زمین کسی که چون سروهای ایستاده و چون کوه‌های سر به فلک کشیده، ایستادگی و مقاومت را معنا کرد و عشق و دلدادگی را به تصویر کشید. او معشوق آسمانی خود را به نمایش گذاشت و نشان داد که آدمی می‌تواند در راه رسیدن به عشقی پاک چون پروانه در گرد شمع بال و پر بسوزاند و سرود ایستادگی و مقاومتش را در گوش جهان فریاد بزند.

در زمان جنگ تحمیلی از تمام دل‌بستگی‌های دنیوی دل کند و در راه رسیدن به معشوق بی‌همتای خود راهی جبهه‌های نبرد شد. او راه آزادگی را طی کرد و تلاش کرد تا در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نکند.

او در نیمه تیرماه سال 1341 در تابستانی گرم و سوزان که خورشید با سخاوت تمام به تمام شهرهای ایران می‌تابید، در روستای خلیل‌آباد از توابع شهرستان خمین در استان مرکزی، دیده به جهان گشود. در خانواده‌ای مؤمن و معتقد به دین مبین اسلام متولد شد و از همان کودکی احکام دینی را آموخت و تلاش می‌کرد تا آن‌ها را در زندگی‌اش به کار ببرد.

علی‌رغم تمام علاقه‌ای که به درس خواندن داشت، تنها تا سال چهارم دبستان درس خواند و پس از آن نتوانست ادامه تحصیل دهد. شرایط نامساعد و عدم امکانات تحصیلی باعث شد در همان دوران ابتدایی درس خواندن را رها کند.

امرالله از کودکی در امور کشاورزی یاری‌رسان پدر بود و پس از فراغت از تحصیل به امور بنایی و کارگری مشغول شد. در سال 1359 ازدواج کرد و خداوند یک پسر و یک دختر به او عطا کرد.

در سال‌های جنگ تحمیلی با غیرت و شجاعت لباس بسیج گردان روح‌الله(قدس سره) از لشکر 17 علی بن ابی‌طالب(علیهما السلام) را به تن کرد تا از دین مبین اسلام و میهن اسلامی‌اش دفاع کند. راهی نبرد با دشمن بعثی شد. پس از مدتی حضور در خط مقدم جبهه در چهارم اسفندماه سال 1362 در جزیره مجنون طی عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهرش در زادگاهش خلیل‌آباد - خمین به خاک سپرده شد.


برچسب‌ها:
[ شنبه 30 بهمن 1400برچسب:, ] [ 12:40 ] [ ابوالفضل براتیان ]
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

جهت شادی روح شهدا و امام شهدا ((صلوات))
موضوعات وب
برچسب‌ها وب
تو (1)
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 118
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 149
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 7029
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


ساعت فلش مذهبی جنگ دفاع مقدس ذکر روزهای هفته

نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by itwebsite.ir